VERHALEN, DE HARTSLAG VAN JE ORGANISATIE. ZORG DAT HET KLOPT.

Met échte zorgfotografie werk ik samen met bedrijven in het zorgdomein, in minimale tijd zonder belemmering van de dagelijkse werkzaamheden, aan een grotere zichtbaarheid en impact in hun marketingcommunicatie, door het échte, zorgzame verhaal in beeld te vertellen dat klanten raakt in hoofd en hart.

Voor Website, Marketing, Communicatie & PR

Voor Interne Communicatie & Employer Branding

Voor Evenementen in de zorg

de échte zorg, vastgelegd

Herken jij dit?

Jij en je collega's doen jullie werk met volle toewijding, aandacht en liefde. Wat je levert gaat zoveel verder dan die vier letters: ZORG. Maar hoe maak je dat voelbaar? Wat jullie doen is zo belangrijk voor zoveel mensen. En die verhalen probeer je te vertellen in al je marketing en communicatie, naar binnen en naar buiten toe. Maar met geen woorden laten die beelden zich beschrijven. De expertise, de ontroering, de hoop, de kracht en de betrokkenheid van het zorgpersoneel.

 

Het kost je veel tijd en je vraagt medewerking van je mensen die het al zo druk hebben. Maar hoeveel tijd je er ook in stopt: het is het net niet. De magie van het verhaal mist. En dat is nu net waarmee je de mensen in hun hart raakt, boeit en bindt.

 

Je wilt foto's die professioneel zijn. Beelden die oprechte zorg, aandacht, betrokkenheid en liefde uitstralen. Kenmerkende eigen branding beelden die recht doen aan je merking en communicatie doelen. In korte tijd, zonder verstoring van de zorg, integer en met respect naar de privacy van alle betrokkenen. 

 

Jij wilt échte zorgfotografie!

Wat als ik je vertel dat er een vorm van fotografie bestaat waarbij de fotograaf niemand ‘lastig valt’. Waarvoor niet geposeerd hoeft te worden. Ontdek hoe ik je organisatie ga helpen bij het raken, boeien en binden van je publiek.

Jouw zorgbedrijf zit vol prachtige verhalen die verteld willen worden.

Ik ben Sandra, fotograaf voor de zorg.

Ik ben Sandra, dé betrokken huisfotograaf van zorgbedrijven die verhalen vertelt met beeld. Ik heb gemerkt dat beelden van het echte leven veel meer emotie oproepen dan geposeerde foto's. Daarom maak ik echte, herkenbare foto's voor zorgbedrijven die hun publiek willen raken, aantrekken en verbinden op de meest integere manier.

In slechts enkele beelden deel ik de puurheid, oprechtheid en de persoonlijke zorg die jullie dagelijks leveren. Ik maak warmte voelbaar. Dat is waar de storytelling in mijn benadering van zorg fotografie om draait. Échte verhalen. Branded fotografie speciaal voor het zorgdomein.

 

 

Wat zouden dat soort beelden voor jouw marketing en communicatie betekenen?

Zorgfotografie, fotos voor de zorg, communicatie en marketing voorbereiding, operatie Academisch Ziekenhuis Rotterdam, foto door Sandra Stokmans Fotografie

Foto's die oprechte zorg, aandacht, betrokkenheid en warmte uitstralen

De zorg gaat altijd door.
Jouw marketing- en communicatie verhalen ook?

Niets is zo belangrijk als continuiteit in je marketing en communicatie. De aandacht krijgen is een, de aandacht vasthouden is twee. Daarvoor wil je aanwezig zijn en blijven met content die je publiek werkelijk boeit en bindt. Alleen zo raak je mensen in hoofd, hart en in hun gedrag.

Maar hoe doe je dat in minimale tijd?
Ik vertel het je graag. De oplossing is simpel en zal je verrassen.

Het 3D-geprint hartje vanuit de eerste foetale MRI-scan.
Het 3D-geprint hartje vanuit de eerste foetale MRI-scan.

Echte zorg verdient ECHT geen kunstmatige stockfoto's

Merel is geboren met een groot ventrikelseptumdefect (VSD - inmiddels gesloten) en een niet goed aangelegde mitralisklep. Merel heeft een kunst mitralisklep (eerst een mechanische, nu een bio).
Merel is geboren met een groot ventrikelseptumdefect (VSD - inmiddels gesloten) en een niet goed aangelegde mitralisklep. Merel heeft een kunst mitralisklep (eerst een mechanische, nu een bio).
  • Relevante verkoopfoto's die een relatie hebben tot je dienst, het product of de inhoud van het verhaal zullen door bezoekers juist worden bekeken en niet genegeerd worden zoals stockfoto's. Deze zullen bijdragen aan een hogere conversie (Nielsen Norman Group - eyetracking studies, 2010, Conversion XL, 2014).
  • Met kwalitatief goede foto's op je website, speciaal voor jou gemaakt, krijg je je eigen unieke uitstraling. Je klant raakt hierdoor eerder geïntrigeerd en wil meer weten (ConversionXL, 2014, DutchCowboys, 2015).

Laat je publiek je warmte, toewijding en expertise voelen.

Met echte beelden, echte mensen en echte zorg.

Echte zorg verdient geen kunstmatige stockfoto's

  • Relevante verkoopfoto's die een relatie hebben tot het product of de inhoud van het verhaal zullen door bezoekers juist worden bekeken en niet genegeerd worden zoals stockfoto's. Deze zullen bijdragen aan een hogere conversie (Nielsen Norman Group - eyetracking studies, 2010, Conversion XL, 2014).
  • Met kwalitatief goede foto's op je website, speciaal voor jou gemaakt, krijg je je eigen unieke uitstraling. Je klant raakt hierdoor eerder geïntrigeerd en wil meer weten (ConversionXL, 2014, DutchCowboys, 2015).

Laat je publiek je warmte, toewijding en expertise voelen.

Met echte beelden, echte mensen en echte zorg.

Zakelijke fotografie, een beetje anders

Zo krijg je het vertrouwen van je publiek 

Wanneer mensen op zoek zijn naar de juiste voorzieningen voor hun dierbaren of voor henzelf, dan is de indruk van de omgeving en de zorgverleners heel belangrijk. Aan jou de taak om de kracht, waarde en schoonheid van je zorg voelbaar te maken in je communicatie. Echte, betrokken, krachtige, professionele communicatie in de zorg is onmisbaar. Vertel jouw prachtige verhalen, grijp de aandacht en laat het vertrouwen van het publiek groeien door echte foto's te gebruiken voor al je bedrijfsmarketing- en communicatie. Ik heb al zo vaak letterlijk gehoord "deze zijn goud waard, zo waardevol!" Mijn verhalende werkwijze, mijn beeldend communicatieconcept, is een krachtige manier om jouw doelgroep jouw benadering van werk te laten begrijpen - voordat ze zelfs maar bij je binnen zijn.

Zie mij als je privéfotojournalist

Bij een reportage gebruik ik de documentaire aanpak. Met deze aanpak maak ik een fotoverslag in journalistieke stijl van de alledaagse werking van jouw onderneming. Zo kun je aan de (potentiële) klant laten zien hoe de organisatie werkelijk is. Het is een oprechte natuurlijke manier om je bedrijf vast te leggen, waarmee je zorgt voor herkenning en vertrouwen, én verbinding oproept.

Teamwork makes the dream work.

Afhankelijk van mijn hoofdonderwerp en opdracht, is het mijn doel om vanuit verschillende invalshoeken de kracht, de interactie en connectie van het team te laten zien. De waarden, de cultuur, identiteit komen juist door deze manier van fotograferen extra naar voren. Zo ontstaat er een eenheid in beeld, woord (tekst) en daden!

Een compleet communicatieconcept

bied ik aan voor de zorg

Bij mij draait het allemaal om storytelling. Om daarmee jou als marketing & communicatie specialist te ontlasten. Want ik kan mij een voorstelling maken hoe druk je het hebt. Ik wil je dus heel graag helpen met een herkenbaar opMERKelijke compleet marketing communicatie concept! Sterke merken zullen hun publiek willen blijven boeien en binden, niet eenmalig maar ze willen hun verhalen blijven vertellen. Als je meer wilt weten kijk dan in mijn magazine de Sandra: Dé huisfotograaf voor de zorg. En uiteraard kom ik het je heel graag uitleggen en kijken of het dit concept bij jullie vraag aansluit.

Echt is leuker* dan Perfect.

Echt ís Perfect!

* sprekender, mooier, ontroerender, grappiger, treffender ...

Ben je klaar voor foto's die je helpen je bedrijf te versterken?

Hoe gaan wij te werk

Kennismakings- & strategiesessie

Ik ben heel benieuwd naar jou en je vraag. Wat wil je bereiken met mijn inzet. Wat is voor jou belangrijk. Wij bespreken zoveel mogelijk wat van belang is voor het maken van een bedrijfsreportage of beeldbank die past bij je bedrijf / je merk. Dit is ook het moment om te zien en te voelen of ik de juiste fotograaf ben voor je.

Klaar voor de start & Voorbereiding

De voorbereiding start wanneer jij hebt aangegeven met mij door te gaan. Jij gaat zelf nadenken en dieper op je verhaal in zodat wij beiden een goed beeld krijgen wat de reportage(s) gaan inhouden. Dit kun je doen via het inzetten van vragenlijsten die ik heb ontworpen. Je krijgt nu ook mijn factuur en contract opgestuurd.

Strategie- & planningssessie

Wij gaan samen dieper op je verhaal(en) in. Het succes van de fotoreportage(s)* is de voorbereiding en dat het duidelijk is voor alle partijen wat er verwacht wordt en geregeld moet worden voordat de fotoreportage(s) gaat plaatsvinden: zoals (goedkeuring) personen, locaties, attributen, you name it. Hier wordt ook de fotoreportage(s) ingepland.

Uitvoering

En dan is de tijd aangebroken voor de fotoreportage(s)!

Oplevering

Alle foto's gaan door mijn selectieproces (alles wat onscherp/met ogen dicht/geen 'goed' moment vervallen). De foto's die overblijven gaan in een online galerij zodat je op je gemak kunt kiezen. Waarschijnlijk zitten er een aantal bewerkte tussen zodat je alvast kunt zien hoe het eindresultaat eruit gaat zien. Vervolgens ga ik de geselecteerde beelden bewerken en wordt de beeldbank opgeleverd.

Nazorg

Wij hebben contact om te kijken of alles naar wens is en of ik nog wat voor je kan betekenen. Vervolgens wens ik je heel veel plezier met het gebruiken van je beeldbank!

* al dan niet met wat gedirigeerde aspecten erbij of geposeerde portretten.

 

"Die cijfers overtuigen je meteen al ... en dit soort foto's die je de hele tijd laat zien natuurlijk ook"

Ruben Nicolai

Waarde van echte beelden

"Hartelijk dank voor het doorsturen van de foto's. Het is echt prachtig geworden! Je geeft echt een goed beeld wat de kinderen en hun ouders ondergaan.

Je aanwezigheid op de OK was erg goed; waarmee ik bedoel dat je ons tijdens het werk totaal niet hebt afgeleid en dat je toch mogelijkheid hebt gezien alles goed in beeld te brengen. Daarmee hebben de foto's voor mij als professional ook een grote waarde het is bijzonder om tijdens je werk gefotografeerd te worden. Het geeft een goed beeld wat het werk op de OK inhoudt."

- Dr. Bram van Wijk, kinderhartchirurg & cardiothoracaal chirurg

"Je hebt alles van begin tot eind zo mooi, teder en liefdevol vastgelegd."

- Sanne

Ziekenhuisreportage - openhartoperatie van een Hartekind in het Wilhelmina Kinderziekenhuis (WKZ) in Utrecht. Foto door Sandra Stokmans Fotografie

"Bij een kinderhartoperatie moet het hele team streven naar perfectie en de beste zorg voor een kind dat door de ouders aan hen uit handen is gegeven. Zo moet alles er ook uit zien, perfect en met zorg. Dat houdt niet op bij de laatste huidhechting, daar hoort ook een keurig toegedekt kind bij als ze van de operatiekamer naar de IC vertrekken."

"De verschillende disciplines weet jij op zijn best te schieten. Ontzettend fijn om met jou samen te werken en op deze manier beeldmateriaal te hebben van het vak wat je zo graag uitoefent. Ik voelde mij zo trots toen ik de beelden zag! Zo zie je jezelf nooit!!"

Corine | Wilhelmina Kinderziekenhuis

Dit ben ik

Door o.a. mijn eigen persoonlijk project #ProjectHartekind ben ik mij bewust geworden hoe ingrijpend het leven met een (chronisch) ziek kind is voor een gezin, en heb ik ervaren hoe toegewijd het zorgpersoneel is. Het vastleggen hiervan heeft mijn hart gegrepen.

Mijn 17 jaar werkervaring maakt dat ik mij thuis voel bij de zakelijke dynamiek, tussen de professionals en de ‘wanneer-wel’ en ‘wanneer-niet’ momenten herken met de serieuze noten en natuurlijk ook de plezier en humor!

Vanwege mijn natuurlijk betrokkenheid en interesse en door mij te verdiepen in jouw bedrijf of jouw verhaal ga ik ervoor zorgen dat je een persoonlijk, consistent en gevarieerd aanbod aan warme en betrokken beelden voor je marketingcommunicatie. 'Beeld' verhalen die ertoe doen en mensen raken, boeien en binden. Daar heb ik mijn eigen methode voor, zelfs een compleet eigen communicatieconcept! Ik zorg ervoor dat je altijd genoeg te vertellen hebt dat de aandacht waard is.

Laat mij je helpen die verhalen te vertellen waar je personeel onwijs trots op kan zijn en waar het vertrouwen van je publiek van gaat groeien.

Sandra Stokmans

Ik maak foto's voor de zorg die:

  • authentiek - jou - zijn.
  • betekenis hebben.
  • echt zijn.
  • een relatie hebben tot je product, dienst of inhoud van je verhaal.
  • meerdere keren gebruikt kunnen worden waardoor ze de investering in de foto's verlengen!

Ben je klaar voor échte foto's die je helpen je zorgbedrijf te versterken?

Ik zorg ervoor dat je altijd genoeg te vertellen hebt dat de aandacht waard is.

"Het zijn foto's geworden waar ik enorm trots op ben, omdat ze laten zien wat ik doe en hoe ik mijn patiënten probeer een goed gevoel en zelfvertrouwen mee te geven tijdens een ziekenhuisbezoek, door ze te coachen, aan te moedigen en op hun gemak te stellen als het nodig is."

Waarde van echte beelden

"Van de moeder van Joas kreeg ik het verzoek of ik er bezwaar tegen had dat er een fotograaf" mee zou lopen tijdens de controle op de hart op weg poli. Op dat moment had ik er nog geen idee van waar het voor was en hoe fantastisch dit zou uitpakken. Ik deed gewoon mijn werk, Joas deed enorm zijn best en Sandra was daar en legde ieder moment vast, soms zichtbaar en soms onzichtbaar. Ze was onderdeel van het gezin. Het zijn foto's geworden waar ik enorm trots op ben, omdat ze laten zien wat ik doe en hoe ik mijn patiënten probeer een goed gevoel en zelfvertrouwen mee te geven tijdens een ziekenhuisbezoek, door ze te coachen, aan te moedigen en op hun gemak te stellen als het nodig is. Al deze gevoelens, emoties, instructies en aanmoedigingen zijn door Sandra prachtig in beeld gebracht en zeggen meer dan 1000 woorden.

Een ziekenhuisbezoek hoeft niet altijd alleen maar vervelend en spannend te zijn; maar dat is moeilijk te begrijpen als je niet weet wat je te wachten staat. Door de gedetailleerde weergave en de prettige sfeer op de foto's zijn deze dan ook heel erg bruikbaar om nieuwe toekomstige patiënten via een website of foldermateriaal een beeld te geven van wat ze kunnen verwachten tijdens een onderzoek bij de kinderfysiotherapeut of inspanningsfysioloog. Ik kan Sandra dan ook zeker aanraden voor zowel gezinsreportages als bedrijfsreportages."

- Drs. Maaike Bolland-Sprong, Medisch kinderfysiotherapeut

Ziekenhuisreportage-zorgfotograaf-kinderfysiotherapeut-Wilhelmins Kinderziekenhuis-Utrecht-Sandra-Stokmans-Fotografie_SSF2810

"Ik krijg zulke leuke enthousiaste reacties op de foto tegen de muur die momenteel overal lijkt te verschijnen. Ik wacht op de dag dat ik samen met Joas in een bushokje hang!"

goed te gebruiken voor al je marketing!

Neem bijvoorbeeld Maaike. Zij heeft inmiddels de foto's gebruikt voor presentaties, om toekomstige patiënten te laten zien wat er gebeurt als je bij haar komt. Ook gebruikt ze de foto's voor een fundraiser en heeft er een artikel met foto gestaan over haar werk op de website van het UMC Utrecht.

 

"Door de gedetailleerde weergave en de prettige sfeer op de foto's zijn deze dan ook heel erg bruikbaar om nieuwe toekomstige patiënten via een website of foldermateriaal een beeld te geven van wat ze kunnen verwachten."

Boek een zorgreportage als je foto's wilt die:

  • je met trots wilt delen met de buitenwereld.
  • gevoel van herkenning, vertrouwen en verbinding creëeren.
  • je brand, je zorgbedrijf helpen te versterken.
  • potentiële klanten, cliënten, werknemers of bezoekers aanspreekt.
  • kwalitatief goed zijn.
  • je investering verlengen.

Wil je foto's delen aan de buitenwereld die er toe doen? Boek bij mij een reportage.

Het is echt prachtig geworden!

“De foto’s hebben voor mij als professional ook een grote waarde het is bijzonder om tijdens je werk gefotografeerd te worden."

Dr. Bram van Wijk, kinderhartchirurg & cardiothoracaal chirurg

Foto's voor je website, voor je branding. Met 17 jaar ervaring in het bedrijfsleven ben ik in staat om dat wat er gebeurt op de juiste manier met gevoel visueel te maken. De maximale beloning, voor mij, is dan bij het zien van die beelden dat je trots voelt!

échte zorgfotografie

"De foto’s hebben voor mij als professional een grote waarde."

 

Op die momenten dat mensen op hun meest kwetsbare momenten zijn in hun leven is er geen ruimte voor zaken die 'onbelangrijk' zijn. Het is dag voor dag doorkomen, overleven. Het is je elke dag zorgen maken over je kind, over je dierbare. Het enige dat overblijft is dat wat echt is, dat wat er toe doet. De lach van een kind, of tranen, de veerkracht van ouders, de warmte en liefde binnen een gezin. Als zorgverlener ben je getuige van iets heel wezenlijks, en jij bent een heel groot onderdeel daarvan.

Als zorgverlener is hoe je zorg verleent, met alle aandacht, zorg, rust en liefde die je hebt en uitstraalt het belangrijkste wat je dan doet. En dit straalt uit om alles en iedereen om je heen.

Als fotograaf heb ik dit talloze keren gezien en vastgelegd. Elke keer bedenk ik mij, tijdens de reportage ervaar ik het en het wordt bevestigd wanneer ik de resultaten na een reportage zie, "dit is zo bijzonder, zo mooi!". Dit zou het zorgdomein, de ziekenhuizen, zorginstellingen etc allemaal moeten delen en gebruiken op hun website, social media en voor al hun marketing en communicatie. Échte foto's. Foto's die oprechte zorg, betrokkenheid en warmte uitstralen. Dit kun je niet ensceneren!

Ziekenhuisreportage - openhartoperatie van een Hartekind in het Wilhelmina Kinderziekenhuis (WKZ) in Utrecht. Foto door Sandra Stokmans Fotografie

Puck is 11 maanden als ze haar 3e openhartoperatie krijgt. Zij is geboren met groot gat tussen de boezems en de pompkamers van haar hart. Ook heeft ze een aangeboren vernauwing in de aorta, waardoor die (bijna) helemaal afsluit. Ik heb de hele openhartoperatie van Puck vastgelegd. De kinderhartchirurg, Dr. van Wijk -een van de 12 kinderhartchirurgen in Nederland! -, heeft tijdens ons voorbereidende telefoongesprek mij door de operatie 'heen gepraat'. Mijn doel was om het hele proces van Puck te volgen, te zien en te voelen. En dit in beeld vast te leggen.

Verhalen, de hartslag van je organisatie zorg dat het klopt

Zorgreportage

Nienke (5) is ziek en heeft een hele zeldzame ernstige levensbedreigende aandoening (ROHHADNET), waardoor zij en haar moeder veel tijd doorbrengen in het ziekenhuis. Elke avond slapen ze in de IC van het Wilhelmina Kinderziekenhuis.

Nienke's moeder vertelt mij dat "wanneer je vaak in het ziekenhuis bent wordt het door de omstandigheden een deel van je leven. Je gaat een bijzondere band opbouwen met de mensen die daar werken, van verpleegkundige, pedagogische medewerkers, schoonmakers tot aan de koffiemeneer die net altijd je beker iets voller inschenkt."

"Als hulpverlener mag je naast kinderen en gezinnen staan op de meest kwetsbare momenten in hun leven. Dat is soms heel intensief, én het is heel bijzonder en dankbaar. Soms verlang ik ernaar om mijn ervaringen te delen, maar dat is niet altijd mogelijk. Het is iets dat je gewoon moet ervaren. De foto's van Sandra maken het mogelijk om dit stukje van mijn werk te delen, natuurlijk met toestemming van ouders.

Dat geldt soms ook voor kinderen en ouders. Zij kunnen lang niet altijd aan hun vrienden en familie uitleggen waar ze doorheen gaan. De foto's van Sandra kunnen daarbij helpen, omdat het iets laat zien van die ervaring. Dat kan heel waardevol zijn. 

Daarnaast worden gezinnen soms zo geleefd door de gevolgen van de behandeling of ziekte van het kind, dat ze vergeten om herinneringen vast te leggen. Dan komt iemand als Sandra als geroepen. De foto's kunnen heel belangrijk worden voor de verwerking van kinderen en gezinnen. 

Sandra weet de magie van het moment vast te leggen, zonder het te verstoren. Daarnaast neemt ze tijd om een gezin te leren kennen, waardoor het contact heel persoonlijk en afgestemd aanvoelt. Het resultaat is prachtig. De foto's geven je het gevoel alsof je er een bij bent."

- Amy, medisch pedagogisch zorgverlener

 

DITL van Hell

Echt vakwerk!

“Ik ben heel erg blij met je fantastische foto’s! Echt vakwerk!

Je hebt meerdere foto’s gemaakt die heel mooi het donker/licht en de spanning op de operatiekamer weergeven (lijkt Rembrandt wel …). Echt heel bijzonder omdat zo in zekere zin de bijzondere sfeer rond een hartoperatie door jou naar voren wordt gebracht."

Prof. dr. Mark Hazekamp, hoogleraar kinderhartchirurgie & kinderhartchirurg & cardiothoracaal chirurg

Wil je foto's delen aan de buitenwereld die er toe doen?

Échte authentieke beelden zijn zo waardevol

De échte zorg vastgelegd

Échte zorgfotografie

Wil je foto's delen aan de buitenwereld die er toe doen? Die oprechte aandacht, zorg en betrokkenheid uitstralen?

Informeer of boek bij mij een zorgreportage(s)!

Neem gerust contact op om je wensen door te spreken. Ik heb ook speciaal een magazine voor de zorg gemaakt waarin mijn werkwijze, methode en COMPLEET communicatieconcept staat beschreven. Indien gewenst stuur ik je die graag toe.

Wanneer je als gezin, als particulier, op zoek bent naar een zorgreportage ga dan naar mijn website voor documentaire familiefotografie

documentair-fotograaf-reportage-zorgfotograaf-magazine-Sandra-Stokmans-foto-door-Jolijn-Lemstra-5407

Brand Storytelling pakketten

Ik lever de beelden en jij gebruikt ze zolang als jij wilt.

Voor elk bedrijf, onderneming, stichting, MKB, voor elke ondernemer of je nu starter bent of expert: een professionele goed gevulde beeldbank is essentieel. Zorg voor een consistent en helder beeld zodat je vertrouwen en herkenning opbouwt! Je kunt starten met het Sterke Start(er) pakket voor een sterke start met je website & socials. Of kiezen voor de Professional, of het Expert pakket waarbij je daarna een mooie gevulde beeldbank hebt. Daarbij ontvang je uit één fotosessie genoeg social media-afbeeldingen zodat je volledig aanwezig kunt zijn bij je familie en vrienden zonder je zorgen te maken over LinkedIn-en, Instagrammen of andere socials. Of je kunt kiezen voor het Whole Story abonnement die je elk halfjaar of elk kwartaal kunt inzetten. Je wordt dan een heel jaar ontzorgd met een mooi gevulde beeldbank die je overal kunt inzetten en je mag de foto's ook zo lang als je wilt gebruiken!

STERKE START(ER)

Een sterke start met je website & socials!

850,-

  • Live (videobel) start / kennismakingsgesprek: 1/2 uur.
  • 2 verhalen / momenten.
  • Beeldbank 25 foto’s.
  • 1,5-2 uur fotografie op locatie.

In totaal 8-16u werktijd

INCLUSIEF:

  • VOORBEREIDING:
    • Live startgesprek: kennismaking en strategie bespreken.
    • Vragenlijsten ter optimale voorbereiding voor de sessie.
    • (Voorbereidings- & Plannings)gesprekken (bv via Skype of Zoom).
  • KLEDING: Geen limiet aangaande kledingwissels (indien van toepassing).
  • FOTO'S: Selectie van de foto's komen in een online galerij waaruit je kunt kiezen. Vervolgens worden de geselecteerde foto’s professioneel bewerkt. De beelden worden digitaal aangeleverd in hoge resolutie en lage resolutie (1200px, 72dpi).
  • LICENTIE: Ik lever mijn beelden en jij gebruikt ze zolang als jij wilt.*
  • BONUS: Voor foto's op je website kun je bij mij aangeven welke foto's je nodig hebt en de afmetingen/verhouding in pixels, dan zal ik deze graag aan je opleveren zonder extra kosten. Ga nooit in een jpg snijden!

EXTRA BIJBESTELLEN:

  • Natuurlijk kun je extra foto's bijbestellen voor je beeldbank!

Per stuk: 50,- | Pakketten: 10 voor 350,- | 20 voor 475,- | 40 voor 600,-

  • Maar OOK! En hoe tof is dit! Een prachtige slideshow met de meest sprekende foto's. Dit kan je dan op je website gebruiken, op je socials, overal ...!

Garantie

Ik garandeer je dat wanneer je de foto's ziet dat je iets bij de foto's zult voelen, nl. blij, ontroerd, enthousiast, een 'wauw' gevoel ... en dat je je trots wilt delen met de buitenwereld!

Vanuit archief bestellen voor website of social gebruik:

Per stuk va: 85,- | Meer info

Heb je net even andere wensen of vragen laat het mij gerust weten.
Vraag de informatiebrochure hieronder aan voor de rest van de pakketten.

Alle prijzen zijn exclusief 21% BTW, reis- en parkeerkosten en ook reistijd voor opdrachten met een enkele rit langer dan 1u.

*Uitgesloten zijn regionale/landelijke/internationale reclame campagnes. (billboards, bushok). Of een 35% Toeslag hoge resolutie + onbeperkt gebruik.

Je mag de foto’s niet doorgeven of doorverkopen. Derde partijen kunnen bij mij offerte opvragen.

Ga voor licentie voor commercieel gebruik naar deze link: Licentie voor commercieel gebruik

.

Sandra is een award winning documentair familiefotograaf. Ze is gespecialiseerd in het vastleggen van het alledaagse momenten met alle emoties die daarbij gepaard gaan zodat ze een blijvende herinnering voor je vormen. "Het echte leven, vastgelegd. Want echt ís perfect", is haar motto.

Sandra's Day in the Life fotoalbums zijn een echt geschenk voor jezelf en je dierbaren. Een tastbare herinnering, voor nu en later.

Zij is ook de fotograaf voor Stichting Hartekind en heeft al tientallen gezinnen met kinderen met hartproblemen gefotografeerd door heel Nederland voor haar Project Hartekind. Zij hoopt met de emoties die haar foto's oproepen mensen in hun hart te raken om geld te doneren voor meer onderzoek naar hartafwijkingen, zodat de overlevingskansen en de kwaliteit van het leven van deze Hartekinderen verbetert.

Volg mij op social media