Verhalen, de hartslag van je organisatie. zorg dat het klopt.

Als fotograaf werk ik samen met Zorg & Woon organisaties en ondernemers aan een grotere zichtbaarheid en impact in marketingcommunicatie, door het échte, wonderlijke verhaal in beeld te vertellen dat klanten raakt in hoofd en hart.

Voor Branding, Marketing, Communicatie & PR

Voor Interne e/o Arbeidsmarkt Communicatie

Voor JOU (Leiderschaps) Branding

Voor Evenementen

En speciaal voor de Zorg!

Het Échte verhaal, vastgelegd

Herken jij dit?

Jij en je collega's doen jullie werk met volle toewijding, aandacht en liefde. Wat je levert gaat zoveel verder. Maar hoe maak je dat voelbaar? Wat jullie doen is zo belangrijk. En die verhalen probeer je te vertellen in al je marketing en communicatie, naar binnen en naar buiten toe. Maar met geen woorden laten die beelden zich beschrijven. De expertise, de betrokkenheid, de trots, de ontroering, de hoop, de kracht van het (zorg)personeel.

 

Het kost je veel tijd en je vraagt medewerking van je mensen die het al zo druk hebben. Maar hoeveel tijd je er ook in stopt: het is het net niet. De magie van het verhaal mist. En dat is nu net waarmee je de mensen in hun hart raakt, boeit en bindt.

 

Je wilt foto's die professioneel zijn. Beelden die oprechtheid, aandacht, betrokkenheid en warmte uitstralen. Kenmerkende eigen branding beelden die recht doen aan je merking en communicatie doelen. In korte tijd, zonder verstoring van de dagelijkse operatie, integer en met respect naar alle betrokkenen. 

Jouw (zorg)bedrijf zit vol prachtige verhalen die verteld willen worden.

Ik ben Sandra, documentair fotograaf met hart voor de zorg.

De kracht van echt, dat is waar ik in geloof. Ik ben Sandra, dé betrokken huisfotograaf van (zorg)bedrijven die verhalen vertelt met beeld. Ik heb gemerkt dat beelden van het echte leven veel meer emotie oproepen dan geposeerde foto's. Daarom maak ik echte, herkenbare foto's voor bedrijven die hun publiek willen raken, aantrekken en verbinden op de meest integere manier.

In slechts enkele beelden deel ik de oprechtheid, plezier, connectie en de kracht in datgene wat  jullie dagelijks leveren. Ik maak warmte voelbaar. Dat is waar de storytelling in mijn benadering van fotografie om draait.

 

 

Wat zouden dat soort beelden voor jouw marketing en communicatie betekenen?

Je werk gaat altijd door.
Jouw marketing- en communicatie verhalen ook?

Niets is zo belangrijk als continuiteit in je marketing en communicatie. De aandacht krijgen is een, de aandacht vasthouden is twee. Daarvoor wil je aanwezig zijn en blijven met content die je publiek werkelijk boeit en bindt. Alleen zo raak je mensen in hoofd, hart en in hun gedrag.

Maar hoe doe je dat in minimale tijd?
Ik vertel het je graag. De oplossing is simpel en zal je verrassen.

Website fotografie voor IM Duurzaam, branding fotografie door Sandra Stokmans Fotografie

Echt werk verdient geen kunstmatige stockfoto's

Day-in-the-Life-Ondernemer-leiderschapsbranding-Eigenaar-Directeur-RiverTech-Sandra-Sotkmans-Fotografie_SSF3152
  • Relevante verkoopfoto's die een relatie hebben tot het product, dienst of de inhoud van het verhaal zullen door bezoekers juist worden bekeken en niet genegeerd worden zoals stockfoto's. Deze zullen bijdragen aan een hogere conversie (Nielsen Norman Group - eyetracking studies, 2010, Conversion XL, 2014).
  • Met kwalitatief goede foto's op je website, speciaal voor jou gemaakt, krijg je je eigen unieke uitstraling. Je klant raakt hierdoor eerder geïntrigeerd en wil meer weten (ConversionXL, 2014, DutchCowboys, 2015).

Laat je publiek je toewijding, expertise en warmte voelen.

Met echte beelden en echte mensen.

Én echte verhalen!

Echte werk verdient geen kunstmatige stockfoto's

  • Relevante verkoopfoto's die een relatie hebben tot het product, dienst of de inhoud van het verhaal zullen door bezoekers juist worden bekeken en niet genegeerd worden zoals stockfoto's. Deze zullen bijdragen aan een hogere conversie (Nielsen Norman Group - eyetracking studies, 2010, Conversion XL, 2014).
  • Met kwalitatief goede foto's op je website, speciaal voor jou gemaakt, krijg je je eigen unieke uitstraling. Je klant raakt hierdoor eerder geïntrigeerd en wil meer weten (ConversionXL, 2014, DutchCowboys, 2015).

Laat je publiek je toewijding, expertise en warmte voelen.

Met echte beelden en echte mensen.

Én echte verhalen!

Ben je klaar voor foto's die je helpen je bedrijf te versterken?

"Die cijfers overtuigen je meteen al ... en dit soort foto's die je de hele tijd laat zien natuurlijk ook"

Ruben Nicolai

Zo krijg je het vertrouwen, de verbinding

Wanneer mensen op zoek zijn naar de juiste voorzieningen, producten, diensten of persoon voor hun dierbaren of voor henzelf, dan is de indruk van de omgeving en de mensen die er werken heel belangrijk. Aan jou de taak om de kracht, waarde en schoonheid van je dat werk voelbaar te maken in je communicatie. Ik maak een herkenbaar opMERKelijk communicatieconcept in beeld voor (zorg)bedrijven die hun publiek willen raken, aantrekken en verbinden. Ik heb al zo vaak letterlijk gehoord "deze zijn goud waard, zo waardevol!" Mijn verhalende werkwijze, mijn beeld communicatieconcept, is een krachtige manier om jouw doelgroep jouw benadering van werk te laten begrijpen - voordat ze zelfs maar bij je binnen zijn.  

Ziekenhuisreportage - openhartoperatie van een Hartekind in het Wilhelmina Kinderziekenhuis (WKZ) in Utrecht. Foto door Sandra Stokmans Fotografie

Speciaal voor Zorg & Wonen

De écht zorg en wonen, vastgelegd

Zakelijke-reportage-marketing-communicatie-fotografie-Dura-Vermeer-Sandra-Stokmans Fotografie_SSF1427

Branding, Marketing, Communicatie & PR

Het échte werk, de échte zorg, vastgelegd

Ziekenhuisreportage, zorgfotografie, Portret van de anesthesioloog na afloop van de pacemakervervangingsoperatie in het Erasmus MC.

Interne & Arbeidsmarkt communicatie

Het échte (zorg) bedrijf, vastgelegd

Website-fotografie-personal-branding-Schevingen-Den-Haag-Chris-Tils-Sandra-Stokmans-Fotografie_SSF4269

JOUW onderneming

Jij en je échte bedrijf, vastgelegd

Evenement-fotografie-reportage-Hartekind-Louwman-Museum-Den-Haag-Sandra-Stokmans-Fotografie_SSF0816_wm

Evenementen, beurzen,
congressen, meetings

De échte beleving, vastgelegd

2021-collection 5-award-1-This-is-Reportage-Family-Sandra-Stokmans-Fotografie

Documentaire Familiefotografie

Het échte leven, vastgelegd

"De verschillende disciplines weet jij op zijn best te schieten. Ontzettend fijn om met jou samen te werken en op deze manier beeldmateriaal te hebben van het vak wat je zo graag uitoefent. Ik voelde mij zo trots toen ik de beelden zag! Zo zie je jezelf nooit!!"

Corine | Wilhelmina Kinderziekenhuis

Ik zorg ervoor dat jouw (zorg)bedrijf in haar marketing en communicatie verhalen vertelt die ertoe doen en mensen raken, boeien en binden.

Het zal je niet verbazen dat ik een hekel heb aan stock(achtige) foto's aangezien ik documentaire fotografe ben. De pracht van het alledaagse daar houd ik van. Ik ga 'aan' van oprechtheid, humor, plezier, betrokkenheid en tederheid d.w.z. connectie. Ik ben ervan overtuigd dat échte foto's meer teweegbrengen, helemaal op een onbewust gevoelsniveau, dan strak geregisseerde beelden.

Ik voel mij thuis en vind het heerlijk om tussen en met professionals te zijn, dankzij mijn jarenlange werkervaring in het bedrijfsleven. Ik verdiep mij in jouw bedrijf of jouw verhaal en zorg ervoor dat in jouw marketing en communicatie verhalen vertelt kunnen worden die ertoe doen en mensen liefdevol raken, boeien en binden.

Laat mij je helpen die verhalen te vertellen waar jij trots op bent, waar ook je personeel onwijs trots op kan zijn en waar het vertrouwen van je publiek gaat groeien. Ik zorg ervoor dat je altijd genoeg te vertellen hebt dat de aandacht waard is.

Sandra Stokmans
  • Fotoacademie Amsterdam
  • Projectmanager (ICT)
  • Universiteit Leiden (Talen en Culturen van Latijns-Amerika)
  • Jeugd in buitenland (Perú, Indonesië, Bangladesh, Engeland)
  • Ook nog in Amerika en Bolivia gewoond
  • Vloeiend in Engels en Spaans!

“Ik leg met zorg, aandacht en liefde jullie (onopgemerkte) momenten vast zodat ze een blijvende herinnering voor je vormen die je met trots wilt delen.”

Ik zorg ervoor dat je altijd genoeg te vertellen hebt dat de aandacht waard is.

Wil je foto's die je helpen je bedrijf te versterken?

boek publicatie!!

"Wat zou zo’n boek ons geholpen hebben."

- Yvonne

"Jij hebt Hartekinderen een gezicht gegeven, Sandra" - Carina

"Het Hartekind Boek is geweldig en de foto's van Sandra zijn superb! " - Prof. dr. Mark Hazekamp

Boek bij mij een (documentaire) reportage

Echt is leuker* dan Perfect.

Echt ís Perfect!

* sprekender, mooier, ontroerender, grappiger, treffender ...

“Je ‘connect’ met mensen, 

je bent gedreven en

je houdt ook van een lolletje.”

Marjolein Wehrmeijer
VP HR

Ik ben gespecialiseerd in de Day in the Life “fotograferen zoals het is”-aanpak. Met een Day in the Life aanpak maak je een fotoverslag in journalistieke stijl van de alledaagse werking van jouw zorgbedrijf of instelling. Het is een natuurlijke en authentieke manier om het dagelijks werk vast te leggen, waarmee je zorgt voor herkenning en vertrouwen, én verbinding oproept. De enige vereiste is dat je precies doet wat je altijd doet. Gewoon jezelf zijn. En je wordt geraakt. En je voelt de trots.

Het échte verhaal vastgelegd

Echt is leuker* dan Perfect.

Echt ís Perfect!

* sprekender, mooier, ontroerender, grappiger, treffender ...

Het échte verhaal vastgelegd

Sandra is een award winning documentair familiefotograaf. Ze is gespecialiseerd in het vastleggen van het alledaagse momenten met alle emoties die daarbij gepaard gaan zodat ze een blijvende herinnering voor je vormen. "Het echte leven, vastgelegd. Want echt ís perfect", is haar motto.

Sandra's Day in the Life fotoalbums zijn een echt geschenk voor jezelf en je dierbaren. Een tastbare herinnering, voor nu en later.

Zij is ook de fotograaf voor Stichting Hartekind en heeft al tientallen gezinnen met kinderen met hartproblemen gefotografeerd door heel Nederland voor haar Project Hartekind. Zij hoopt met de emoties die haar foto's oproepen mensen in hun hart te raken om geld te doneren voor meer onderzoek naar hartafwijkingen, zodat de overlevingskansen en de kwaliteit van het leven van deze Hartekinderen verbetert.

Volg mij op social media