de échte zorg, vastgelegd

Sandra Stokmans Fotografie helpt bedrijven in het zorgdomein, in minimale tijd zonder belemmering van de dagelijkse werkzaamheden, aan een grote zichtbaarheid en impact in hun marketingcommunicatie.

Voor Branding PR & Marketing & Communicatie

Voor Interne Communicatie & Employer Branding

Voor Evenementen in de zorg

Herken jij dit?

Jij en je collega's doen jullie werk met volle toewijding, aandacht en liefde. Wat je levert gaat zoveel verder dan die vier letters: ZORG. Maar hoe maak je dat voelbaar? Wat jullie doen is zo belangrijk voor zoveel mensen. En die verhalen probeer je te vertellen in al je marketing en communicatie, naar binnen en naar buiten toe. Maar met geen woorden laten die beelden zich beschrijven. De expertise, de ontroering, de hoop, de kracht en de betrokkenheid van het zorgpersoneel.

 

Het kost je veel tijd en je vraagt medewerking van je mensen die het al zo druk hebben. Maar hoeveel tijd je er ook in stopt: het is het net niet. De magie van het verhaal mist. En dat is nu net waarmee je de mensen in hun hart raakt, boeit en bindt.

 

Je wilt foto's die professioneel zijn. Beelden die oprechte zorg, aandacht, betrokkenheid en liefde uitstralen. Kenmerkende eigen branding beelden die recht doen aan je merking en communicatie doelen. In korte tijd, zonder verstoring van de zorg, integer en met respect naar de privacy van alle betrokkenen. 

Jouw zorgbedrijf zit vol prachtige verhalen die verteld willen worden.

Ik ben Sandra, fotograaf voor de zorg.

Ik ben Sandra, dé betrokken huisfotograaf van zorgbedrijven die verhalen vertelt met beeld. Ik heb gemerkt dat beelden van het echte leven veel meer emotie oproepen dan geposeerde foto's. Daarom maak ik echte, herkenbare communicatieconcepten middels fotografie voor zorgbedrijven die hun publiek willen raken, aantrekken en verbinden op de meest integere manier.

In slechts enkele beelden deel ik de puurheid, oprechtheid en de krachtige zorg die jullie dagelijks leveren. Ik maak warmte voelbaar. Dat is waar de storytelling in mijn benadering van zorg fotografie om draait.

 

 

Wat zouden dat soort beelden voor jouw marketing en communicatie betekenen?

De zorg gaat altijd door.
Jouw marketing- en communicatie verhalen ook?

Niets is zo belangrijk als continuiteit in je marketing en communicatie. De aandacht krijgen is een, de aandacht vasthouden is twee. Daarvoor wil je aanwezig zijn en blijven met content die je publiek werkelijk boeit en bindt. Alleen zo raak je mensen in hoofd, hart en in hun gedrag.

Maar hoe doe je dat in minimale tijd?
Ik vertel het je graag. De oplossing is simpel en zal je verrassen.

Het 3D-geprint hartje vanuit de eerste foetale MRI-scan.
Het 3D-geprint hartje vanuit de eerste foetale MRI-scan.

Echte zorg verdient geen kunstmatige stockfoto's

Merel is geboren met een groot ventrikelseptumdefect (VSD - inmiddels gesloten) en een niet goed aangelegde mitralisklep. Merel heeft een kunst mitralisklep (eerst een mechanische, nu een bio).
Merel is geboren met een groot ventrikelseptumdefect (VSD - inmiddels gesloten) en een niet goed aangelegde mitralisklep. Merel heeft een kunst mitralisklep (eerst een mechanische, nu een bio).
  • Relevante verkoopfoto's die een relatie hebben tot het product of de inhoud van het verhaal zullen door bezoekers juist worden bekeken en niet genegeerd worden zoals stockfoto's. Deze zullen bijdragen aan een hogere conversie (Nielsen Norman Group - eyetracking studies, 2010, Conversion XL, 2014).
  • Met kwalitatief goede foto's op je website, speciaal voor jou gemaakt, krijg je je eigen unieke uitstraling. Je klant raakt hierdoor eerder geïntrigeerd en wil meer weten (ConversionXL, 2014, DutchCowboys, 2015).

Laat je publiek je warmte, toewijding en expertise voelen.

Met echte beelden, echte mensen en echte zorg.

Echte zorg verdient geen kunstmatige stockfoto's

  • Relevante verkoopfoto's die een relatie hebben tot het product of de inhoud van het verhaal zullen door bezoekers juist worden bekeken en niet genegeerd worden zoals stockfoto's. Deze zullen bijdragen aan een hogere conversie (Nielsen Norman Group - eyetracking studies, 2010, Conversion XL, 2014).
  • Met kwalitatief goede foto's op je website, speciaal voor jou gemaakt, krijg je je eigen unieke uitstraling. Je klant raakt hierdoor eerder geïntrigeerd en wil meer weten (ConversionXL, 2014, DutchCowboys, 2015).

Laat je publiek je warmte, toewijding en expertise voelen.

Met echte beelden, echte mensen en echte zorg.

Ben je klaar voor foto's die je helpen je bedrijf te versterken?

"Die cijfers overtuigen je meteen al ... en dit soort foto's die je de hele tijd laat zien natuurlijk ook"

Ruben Nicolai

Zo krijg je het vertrouwen van je publiek.

Fotografie voor (private) ziekenhuizen, klinieken en andere organisaties in gezondheidszorg, biotechnologie of het sociale domein.

 

Wanneer mensen op zoek zijn naar de juiste voorzieningen voor hun dierbaren of voor henzelf, dan is de indruk van de omgeving en de zorgverleners heel belangrijk. Aan jou de taak om de kracht, waarde en schoonheid van je zorg voelbaar te maken in je communicatie. Mijn verhalende werkwijze is een krachtige manier om jouw doelgroep jouw benadering van zorg te laten begrijpen - voordat ze zelfs maar bij je binnen zijn. Ik heb al zo vaak letterlijk gehoord "deze zijn goud waard, zo waardevol!"

Ziekenhuisreportage - openhartoperatie van een Hartekind in het Wilhelmina Kinderziekenhuis (WKZ) in Utrecht. Foto door Sandra Stokmans Fotografie

Branding PR, Marketing & Communicatie

De écht zorg, vastgelegd

  • eigen échte foto's voor eigen doelgroep.
  • geen (extra) belasting voor je organisatie doordat mensen zichzelf kunnen zijn.
  • op effectieve wijze de geleverde diensten laten zien.
  • patiëntgerichte beelden essentieel onderdeel van marketing & communicatie.
  • marketing-euros leveren daadwerkelijk resultaten op.
  • werken met dé professionele zorgfotograaf met breed scala aan vaardigheden inclusief het maken van portretten en het vastleggen van evenementen.
Ziekenhuisreportage, zorgfotografie, Portret van de anesthesioloog na afloop van de pacemakervervangingsoperatie in het Erasmus MC.

Interne communicatie & Employer Branding

Het échte zorgbedrijf, vastgelegd

  • eigen échte foto's voor je interne communicatie en het aantrekken van het juiste personeel.
  • geen (extra) belasting voor je organisatie doordat mensen zichzelf kunnen zijn.
  • organisatie-gerichte beelden essentieel onderdeel van werving & selectie.
  • hr-euros leveren daadwerkelijk resultaten op.
  • Waardevolle herinneringen aan je werk (Day in the Life Ondernemer).
  • werken met dé professionele zorgfotograaf met breed scala aan vaardigheden inclusief het maken van portretten en het vastleggen van evenementen.
Een van de boodschappen van Marc Lammer, evenement fotograaf Sandra Stokmans Fotografie

Evenementen, congressen, beurzen, meetings

De échte beleving, vastgelegd

  • op effectieve wijze de sfeer en interactie tijdens de evenementen, congressen, beurzen en meetings laten zien.
  • doelgerichte beelden essentieel onderdeel van marketing & communicatie.
  • verlengen van je investering door gebruik foto's in je marketing & communicatie.
  • uitdragen van je trots hoe en wanneer je dit wilt!

"De verschillende disciplines weet jij op zijn best te schieten. Ontzettend fijn om met jou samen te werken en op deze manier beeldmateriaal te hebben van het vak wat je zo graag uitoefent. Ik voelde mij zo trots toen ik de beelden zag! Zo zie je jezelf nooit!!"

Corine | Wilhelmina Kinderziekenhuis

Ik zorg ervoor dat jouw zorgbedrijf in haar marketing en communicatie precies verhalen vertelt die ertoe doen en mense raken, boeien en binden.

Het zal je niet verbazen dat ik een hekel heb aan stock(achtige) foto's aangezien ik documentaire fotografe ben. Ik ben ervan overtuigd dat échte foto's meer teweegbrengen, helemaal op een onbewust gevoelsniveau, dan strak geregisseerde beelden.

Ik voel mij thuis en vind het heerlijk om tussen en met professionals te zijn, dankzij mijn jarenlange werkervaring in het bedrijfsleven. Ik verdiep mij in jouw bedrijf of jouw verhaal en zorg ervoor dat in jouw marketing en communicatie verhalen vertelt kunnen worden die ertoe doen en mensen liefdevol raken, boeien en binden. Ik zorg ervoor dat je altijd genoeg te vertellen hebt dat de aandacht waard is.

Sandra Stokmans
  • Fotoacademie Amsterdam
  • Projectmanager (ICT)
  • Universiteit Leiden (Talen en Culturen van Latijns-Amerika)
  • Jeugd in buitenland (Perú, Indonesië, Bangladesh, Engeland)
  • Ook nog in Amerika en Bolivia gewoond
  • Vloeiend in Engels en Spaans!

“Ik leg met zorg, aandacht en liefde jou (onopgemerkte) momenten vast zodat zij een blijvende herinnering voor je vormen.”

Ik zorg ervoor dat je altijd genoeg te vertellen hebt dat de aandacht waard is.

Wil je foto's die je helpen je bedrijf te versterken?

boek publicatie!!

"Wat zou zo’n boek ons geholpen hebben."

- Yvonne

"Jij hebt Hartekinderen een gezicht gegeven, Sandra" - Carina

"Het Hartekind Boek is geweldig en de foto's van Sandra zijn superb! " - Prof. dr. Mark Hazekamp

Boek bij mij een 'in Beeld' sessie

Echt is leuker* dan Perfect.

Echt ís Perfect!

* sprekender, mooier, ontroerender, grappiger, treffender ...

“Je ‘connect’ met mensen, 

je bent gedreven en

je houdt ook van een lolletje.”

Marjolein Wehrmeijer
VP HR

Ik ben gespecialiseerd in de Day in the Life “fotograferen zoals het is”-aanpak. Met een Day in the Life aanpak maak je een fotoverslag in journalistieke stijl van de alledaagse werking van jouw zorgbedrijf of instelling. Het is een natuurlijke en authentieke manier om het dagelijks werk vast te leggen, waarmee je zorgt voor herkenning en vertrouwen, én verbinding oproept. De enige vereiste is dat je precies doet wat je altijd doet. Gewoon jezelf zijn. En je wordt geraakt. En je voelt de trots.

Het échte verhaal vastgelegd

Echt is leuker* dan Perfect.

Echt ís Perfect!

* sprekender, mooier, ontroerender, grappiger, treffender ...

Het échte verhaal vastgelegd

Sandra is een award winning documentair familiefotograaf. Ze is gespecialiseerd in het vastleggen van het alledaagse momenten met alle emoties die daarbij gepaard gaan zodat ze een blijvende herinnering voor je vormen. "Het echte leven, vastgelegd. Want echt ís perfect", is haar motto.

Sandra's Day in the Life fotoalbums zijn een echt geschenk voor jezelf en je dierbaren. Een tastbare herinnering, voor nu en later.

Zij is ook de fotograaf voor Stichting Hartekind en heeft al tientallen gezinnen met kinderen met hartproblemen gefotografeerd door heel Nederland voor haar Project Hartekind. Zij hoopt met de emoties die haar foto's oproepen mensen in hun hart te raken om geld te doneren voor meer onderzoek naar hartafwijkingen, zodat de overlevingskansen en de kwaliteit van het leven van deze Hartekinderen verbetert.

Volg mij op social media